Zamieszczone przez ary
Trwałość silnika 1.8 TSI 160 KM
Zwiń
X
-
Panowie, jeszcze jedno pytanie
akcja serwisowa, ktora byla w skodzie , tyczaca sie wymiany tegoz napinacza lancucha
czy wymieniali to tylko i wylacznie w silnikach 1.8TSI CDAA, CDAB
czy rowniez w skodach RS z silnikiem CCZA (nie wiem czy u was wystepuje tez CCZB)
ciekawe by bylo to, ze zrobili akcje na silniki 1.8, a w 2.0 jest wszystko toczka w toczke to samo...
Komentarz
-
-
Ja nie słyszałem o żadnej akcji serwisowej dotyczącej napinaczy. Była jakaś akcja serwisowa, ale dotyczyła tylko wybranych egzemplarzy (mojego np. nie dotyczyła) i nie chodziło tu o napinacz, tylko coś tam innego związanego z rozrządem (mówili mi nawet w ASO o co dokładnie chodzi, ale, że mnie to nie dotyczyło, to nie zapamiętałem).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez voytekJa nie słyszałem o żadnej akcji serwisowej dotyczącej napinaczy. Była jakaś akcja serwisowa, ale dotyczyła tylko wybranych egzemplarzy (mojego np. nie dotyczyła) i nie chodziło tu o napinacz, tylko coś tam innego związanego z rozrządem
twojej nie dotyczyla, bo masz zapewne auto wyprodukowane po kwietniu 2010, kiedy zaczeli wkladac T, pozniej AB itd itp
w silnikach 1.4 nastawnik
Komentarz
-
-
miroA3, no właśnie ta akcja to było takie incognito, że szok. Przecież jest na forum przypadek mirka_p11, który nie podlegał akcji serwisowej, wg. Skody miał dobry napinacz, a do serwisu przyjechał w ostatniej chwili o własnych siłach, bo by mu rozrząd strzelił (stary napinacz był) więc uważam, że ta akcja to pic na wodę fotomontaż. Jak kogoś zawołali to miał mega farta. Przecież na forum co najmniej jedno 1.8 TSI z 2009r. nie podlegało więc o czym my tu mówimy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez miroA3Zamieszczone przez voytekJa nie słyszałem o żadnej akcji serwisowej dotyczącej napinaczy. Była jakaś akcja serwisowa, ale dotyczyła tylko wybranych egzemplarzy (mojego np. nie dotyczyła) i nie chodziło tu o napinacz, tylko coś tam innego związanego z rozrządem
twojej nie dotyczyla, bo masz zapewne auto wyprodukowane po kwietniu 2010, kiedy zaczeli wkladac T, pozniej AB itd itp
w silnikach 1.4 nastawnik
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MihaumiroA3, no właśnie ta akcja to było takie incognito, że szok. Przecież jest na forum przypadek mirka_p11, który nie podlegał akcji serwisowej, wg. Skody miał dobry napinacz, a do serwisu przyjechał w ostatniej chwili o własnych siłach, bo by mu rozrząd strzelił (stary napinacz był) więc uważam, że ta akcja to pic na wodę fotomontaż. Jak kogoś zawołali to miał mega farta. Przecież na forum co najmniej jedno 1.8 TSI z 2009r. nie podlegało więc o czym my tu mówimy.
Komentarz
-
-
abrymarz, jest też przypadek kolegi któremu po wymianie napinacza po kilkuset km wysypał się cały rozrząd
ostatecznie SAP wymienił silnik w tym aucieprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
odnośnie pompy to u teścia też poleciała po 32kkm(nie wspomnę o napinaczu rozrządu) silnik ma taki jak ja 1,8 tsi, ale ponoć problem pomp dotyczy wszystkich silników a już na pewno 1,6 tdi. Niestety pompa poleciała po gwarancji i trzeba było sobie nową kupić. Oryginał w ASO ok 1000zł ja znalazłem zamiennik za 250 zł firmy hepu i co się okazało ze ona ma zatarty nr części (identyfikacja kraju wyprodukowania made in germany) a po nr na opakowaniu znalazłem w etce że jest do audi i do octavi na rynek chiński. Co do jakości to oryginalna pompa jest z plastiku a uszczelka wygląda jak by była zrobiona z paru warstw taśmy magnetofonowej(nie ma siły to musiało puścić), natomiast ta hepu jest metalowa a uszczelka to oring. Wydaje mi się że ten zamiennik jest lepszy od tej wkładanej na taśmie.
Komentarz
-
-
Coraz ciekawsze rzeczy wychodzą w 1.8 TSI o_O
Zamieszczone przez abrymarzMoja jest z 3 marca 2010 - produkcja, 27 marca 2010 - rejestracja (więc już po gwarancji). Zdecydowałem się na przeglądy co roku. Byłem na dwóch. Za każdym razem pytałem (nieśmiało) o napinacz i akcję serwisową dotyczącą rozrządu. Dwukrotnie otrzymałem odpowiedź, że mnie to nie dotyczy.
Komentarz
-
-
Wczoraj mi Mistrz z Auto Blaku tłumaczył, że 1.8 TSi jest jakby nie od VW, dziwna konstrukcja wg niego, ale przyznał, że napinacze poprawiają i pierwsze są do bani. Ja tam przed końcem roku (gwarancji) wymieniam i przepraszam za wyrażenie pierdolę te kilkaset złotych, być może tylko po to by nie pluć sobie później w brodę, że mogłem...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MihauJa mam rejestracje 14.05.2010 więc produkcja jakoś na przełomie kwiecień/maj i też na dwóch serwisach zero o akcji serwisowejO2 Scout 1.8 TSI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aldamOstatnio mnie naszło na zmianę auta. Myślałem o a4 1.8tsi własnie.
A tutaj takie kwiatki
Kiedyś ludzie śmiali się z francuzów, teraz będą się śmiać z VW i jego rodziny.
Komentarz
-
-
Na prawdę nie ma co wybrać.
Ja to bym kupił o2 fl z 2.0 tdi cr ale mam już sprzeciw w rodzinie na kolejną octavię. Mnie się podoba i lubię to auto ale trudno...
Pomyślałem o a4 b8 tdi ale stan tego co pojawia się w ogłoszeniach żałosny.
Myślę, pewnie tsi beda mniej wytłuczone. A tutaj taka niespodzianka.Audi A4 1.8TFSI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aldamJa to bym kupił o2 fl z 2.0 tdi cr ale mam już sprzeciw w rodzinie na kolejną octavię. Mnie się podoba i lubię to auto ale trudno..., jak ja...
Mam Audi służbowe i Octę prywatną, ale bardzo mocno zmodyfikowana i wygłuszoną (tak bardziej pod Audi 8) ). Na Twoim miejscu, gdyby chodziło o jeden samochód do wszystkiego, to szukałbym albo cos w stylu Audi A4/A6, VW Passat/Jetta, współczesnych francuzów itp. jak nie odrzucają to koreańców. Skoda z Octavią robi dziwne rzeczy, z jednej strony samochód bardzo fajny (dla mnie piękny), ale z lepszym silnikiem drogi, jak coś z klasy średniej - D -, ale np. pozbawiony przyzwoitego wygłuszenia, luksusu itp, skandal jakiś. Ponadto awaryjny :evil:
Zaraz zleci się tu wraża ekipa i będzie krzyczeć na mnie : won stad, JESTEŚ PASKUDNYM BIEDAKIEM, JEŹDZISZ OCTAVIĄ I, nie masz prawa głosu, jesteś nikim. Posiadacze TSI, my, elita tego Forum, TYLKO MY, mamy prawo i obowiązek się o tym wypowiadać, inni won, parszywi biedacy i uzurpatorzy. Administracja, skądinąd znakomitego Forum, przymyka oczy na parszywe ekscesy. :?
Ale zadufanym w sobie burakom w sumie należy podziękować. Dzięki ich postom, rozważaniom, obawom i problemom, nie wtopiłem dużej kasy w awaryjne truchło spod znaku 1.8/2.0 TSI
Komentarz
-
-
aldam, nie steruj się !! Ja też bedę kupował 1.8 TSI tyle, że w Superbie IISilnik jest juz poprawiony - nie ma juz kłopotów z napinaczami rozrządu i oleju też juz tyle nie biorą. A szczerze mówiąc nie widze dla tego silnika żadnej alternatywy. Miałem okazje pojeździć Superbem II z 1.8 TSI pod maską a zaraz identycznym Superbem II tyle że z 2.0 TDI (170) pod maską. Powiem ze jak dla mnie 1.8 jest o niebo bardziej elastyczny (większy zakres użytecznych obrotów) i duzo lepiej sie zbiera. Krótko mówiąc baban na twarzy cały czas !! Także, ja już zdecydowałem - w kolejnym moim aucie pod maską bedzie właśnie 1.8 TSI
[ Dodano: Pią 13 Lip, 12 16:52 ]
Zamieszczone przez FerdPonadto awaryjnyPrzez 5 lat 2 "awarie" (wymiana pierscienia slizgowego za kierownicą oraz wymiana czujnika prędkosci obrotowej silnika) których usunięcie kosztowalo mnie RAZEM 400 zł - faktycznie awaryjna ta O II :twisted:
[ Dodano: Pią 13 Lip, 12 16:56 ]
Zamieszczone przez FerdZaraz zleci się tu wraża ekipa i będzie krzyczeć na mnie : won stad, JESTEŚ PASKUDNYM BIEDAKIEM, JEŹDZISZ OCTAVIĄ I, nie masz prawa głosu, jesteś nikim. Posiadacze TSI, my, elita tego Forum, TYLKO MY, mamy prawo i obowiązek się o tym wypowiadać, inni won, parszywi biedacy i uzurpatorzy. Administracja, skądinąd znakomitego Forum, przymyka oczy na parszywe ekscesy.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Big
Zamieszczone przez BigOctavia II awaryjna ??? No to ja chyba mam inne auto, az zerknę do dowodu Przez 5 lat 2 "awarie" króych usunięcie kosztowalo mnie RAZEM 400 zł - faktycznie awaryjna ta O II
Piszesz o OII, ale jakiej, z jakim silnikiem. W dodatku to nie ma znaczenia, nie liczy się głos jednostki, ale ogółu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez FerdZamieszczone przez aldamJa to bym kupił o2 fl z 2.0 tdi cr ale mam już sprzeciw w rodzinie na kolejną octavię. Mnie się podoba i lubię to auto ale trudno..., jak ja...
Mam Audi służbowe i Octę prywatną, ale bardzo mocno zmodyfikowana i wygłuszoną (tak bardziej pod Audi 8) ). Na Twoim miejscu, gdyby chodziło o jeden samochód do wszystkiego, to szukałbym albo cos w stylu Audi A4/A6, VW Passat/Jetta, współczesnych francuzów itp. jak nie odrzucają to koreańców. Skoda z Octavią robi dziwne rzeczy, z jednej strony samochód bardzo fajny (dla mnie piękny), ale z lepszym silnikiem drogi, jak coś z klasy średniej - D -, ale np. pozbawiony przyzwoitego wygłuszenia, luksusu itp, skandal jakiś. Ponadto awaryjny :evil:
Zaraz zleci się tu wraża ekipa i będzie krzyczeć na mnie : won stad, JESTEŚ PASKUDNYM BIEDAKIEM, JEŹDZISZ OCTAVIĄ I, nie masz prawa głosu, jesteś nikim. Posiadacze TSI, my, elita tego Forum, TYLKO MY, mamy prawo i obowiązek się o tym wypowiadać, inni won, parszywi biedacy i uzurpatorzy. Administracja, skądinąd znakomitego Forum, przymyka oczy na parszywe ekscesy. :?
Ale zadufanym w sobie burakom w sumie należy podziękować. Dzięki ich postom, rozważaniom, obawom i problemom, nie wtopiłem dużej kasy w awaryjne truchło spod znaku 1.8/2.0 TSI
Komentarz
-
Komentarz